ტრენინგის მეშვიდე დღე
მოდულის განმავლობაში
ტრენინგზე ერთმანეთს გავუზიარეთ მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომების ჩვენეული ვერსიები
განვიხილეთ შეფასების პროცესში მოსწავლეთა ჩართვის შესაძლებლობები
გავაკეთეთ რეფლექსია შეფასების არსებულ პრაქტიკასა და ფორმებზე.
შევქმენით შეფასების ფორმები მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომებისთვის.
გადავხედეთ და შევაფასეთ მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომებ.
შევიტანეთ ცვლილებები სასწავლო პროექტის გეგმაში
გავკეთეთ რეფლექსია.
მოდულის განხილვისას
ერთმანეთს გავუზიარეთ სავარაუდო ნაშრომები და შეფასების რუბრიკები
ვიმსჯელეთ, როგორ შევუწყოთ ხელი მოსწავლეების თვითრეგულირებად სწავლას.
მოვძებნეთ დიფერენცირებული სწავლების გზები ყველა ტიპის მოსწავლისთვის.
დავგეგმეთ შეფასება მოსწავლეთა თვითრეგულირებისთვის.
შევქმენით დამატებითი მასალები მოსწავლეთა გეზის მისაცემად (სკაფოლდინგი).
ვცადეთ სასწავლო პროექტის მოდიფიცირება.
გავაკეთეთ რეფლექსია.
დავიწყეთ თემისთვის საჭირო ფასილიტაციის მასალების მომზადების დაგეგმვა.
ამოცანები
მოდულის მიმდინარეობისას
განვიხილეთ, როგორ გამოიყენოთ კითხვების დასმის სხვადასხვა ტექნიკა.
შევქმენით პრეზენტაციები, დოკუმენტები, ცხრილები და ვებრესურსები, მოსწავლეზე ორიენტირებული სასწავლო პროცესის ხელშესაწყობად.
დავგეგმეთ და განვიხილეთ სასწავლო პროექტის განხორციელების იდეები,
შევქმენით მასალები.
მოდიფიცირება გავუკეთეთ სასწავლო პროექტის გეგმა.
გავაკეთეთ რეფლექსია მიღებულ ცოდნაზე.
შევაფასეთ სასწავლო პროექტის პორტფოლიოები.
განვსაზღვრეთ ჩვენი პროფესიული განვითარებისა და ტექნოლოგიური რესურსების
წყაროები.
No comments:
Post a Comment